MRP - automatikus beszertési megrendelések

Az MRP modul előnyei >>>

"Számunkra az MRP modul biztosítja a legnagyobb előnyöket, automatizálja a készlet figyelési és beszerzési funkciókat, ezáltal növeli az áttekinthetőséget és csökketni a hibalehetőségek esélyét. Biztosítja, hogy a termeléshez szükséges készlet mindíg rendelkezésre álljon, így könnyebb betartanunk a vállalt szállítási határidőket." 

Cégadatok:

  • Tevékenység: szerszámgyártás
  • Székhely: Baj
  • Alkalmazottak: 51 fő
  • Forgalom: 6 millió Euro
  • Bevezetett rendszer: FactoryMaster termelésirányítási rendszer
  • (MRP, Ütemezés, Műhely adatgyűjtő terminál)

Célok:

Célunk, hogy a meglévő, valamint a leendő ügyfeleinket teljes mértékben kiszolgáljuk, törekedve a folyamatos minőségjavításra, hogy ezzel megfeleljünk a nemzetközi elvárásoknak, és a vevőink által támasztott követelményeknek.

A megrendelői igényeket folyamatosan figyeljük, és ehhez igazodva biztosítjuk, hogy megbízható terméket kapjanak. A vállalkozás minden dolgozója a saját munkaterületén a minőség iránti elkötelezettséget tanúsít.

Eredmények:
A szállítólevél elkészítésekor még nem tudható, hogy a fuvarozó cég mikor veszi fel az árut. Van, hogy több nap is eltelik a kiállítás és a szállítás között. Ezért szükséges egy átvételi dátum elhelyezése is a szállítólevélen, amit kézzel töltünk ki átvételkor, szállításkor.

Az automatikus megrendelés funkciót használva a munkalap (amihez az anyagbeszerzés történik) és a beszállító felé generált beszerzési rendelés között automatikusan logikai kapcsolat teremtődik. Ez nagy előny, hiszen így a munkalap anyagjegyzékét megtekintve is látható, hogy az alapanyag megrendelése megtörtént-e már, de a beszerzési rendeléseket megnézve is látható, hogy az adott beszerzési rendelés, mely munkalap alapanyagigényét hivatott kielégíteni. Ez növeli az áttekinthetőséget, csökkenti hibalehetőség esélyét. Egy adott beszerzési rendelés egy adott tétele több munkalappal is kapcsolatban állhat, hiszen ha több munkalaphoz is ugyanaz a beszerzendő tétel tartozik, akkor ezeket össze lehet vonni egy beszerzési rendelés egy tételébe.

Az a lehetőség, hogy egy sokféle beszerzendő tételt igénylő értékesítési rendelést (vagy akár több rendelést) egy projektként kezelve, azok munkalapjaihoz szükséges beszerzendő tételeket könnyen áttekinthetően egy csokorban jeleníti meg a rendszer, kiküszöböli azt az lehetőséget, hogy valamely hozzávaló megrendelése elfelejtődjön, vagy csak késve történjen meg.

A „Készlet előrejelzés” funkció futtatásával bármelyik cikk esetében ellenőrizhető, hogy a jövőbeli felhasználást figyelembe véve nem fut-e a készlet mínuszba. Ez manuálisan csak fáradságos munkával lenne lehetséges, de a rendszer ezt egy kattintással elvégzi.

Mivel mind az értékesítési rendelések, mind a munkalapok, mind a hozzájuk tartozó beszerzések között logikai kapcsolat van, ez rálátást biztosít a teljes folyamatra, elősegítve a vevőink felé vállalt szállítási határidők betartását.

Information

Azzal, hogy belép a WinnerNet FactoryMaster Hungary Kft valamely oldalára, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, előfizetője a rendszer egyik szolgáltatásának sem:

Az oldalon megjelent teljes tartalom a WinnerNet FactoryMaster Hungary Kft és az Access UK szellemi tulajdonát képezik. A weblap tartalmának engedély nélküli felhasználása, másolása, publikálása tilos.